Sorry

Får åter igen be om ursäkt för dåligt med updates.
Har varit mycket nu med jul nyår party och allt vad det innebär :)

Vi hade första matchen för året igår, derbymöte mot HC Örnen.
Var en väldigt konstig match skulle jag tro. Resultat 11-8 till våran favör!
Det roligaste av allt, jag lyckades med konststycket att göra två mål och en assist.
Det var inte igår som jag gjorde 3 poäng i en match.

Jag hade ett riktigt slagskott, strax innanför blålinjen.
Vet inte om det var jättehårt, men jävlar, pucken satt precis i krysset.
Ville bara säga det :D haha!

Ikväll är det JVM, Sverige - USA i bronsmatchen.
Nånting säger mig att Sverige är mättade efter segern i gruppspelet mot Kanada.
Så dåliga dem var mot Ryssland var skrämmande.
Men såklart så hoppas jag att det går bra för dem idag!

Annars är det bara fint med mig, lite trött (ovanligt va?) men bra.

Kände att jag var tvungen att skriva av mig lite, och det har jag nu gjort!

Nu ska jag fortsätta jobba, eller ja, vara på jobbet i alla fall.
Letar bil, kollar lite kläder och slösurfar lite :)

Ha en bra dag!

// JE



<3 N

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till vinsten, typiskt när jag inte är på läktaren

2011-01-05 @ 11:19:57
Postat av: tina

Kolla in min frågestund i bloggen och ställ

gärna en/flera frågor :D

2011-01-05 @ 20:33:23
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0