Thailand

Ni få som läser bloggen vet att jag kom hem i söndags efter två helt amazing veckor i Thailand.

Det kan nog ha varit två av de bästa veckorna "so far" i mitt liv. Helt grymt ställe.
Det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta mig och leta en ny resa till Phuket haha.

Så vad gjorde vi då,

Vi var ute på snorkling en dag, riktigt häftigt. Som att dyka i ett Akvarium.
Vi var på James Bond Island, var väll ingen jättehit, men nu har man varit där i alla fall.
Var även på Raya Island, en liten ö med kritvit strand och fint snorkelvatten.
Sen var det en del sena kvällar, eller ska man säga mornar? haha, var hemma allt från 04.00 till 11.00.
Riktigt grymt i Phuket, vill man bara relaxa är det perfekt, vill man bara festa är det perfekt!
Billigt som fan där också,
Öl 80 bath = ca 15 kr
Mat ca 120 bath = 25 kr

Ser redan fram emot nästa resa dit!
Någon som är sugen?

Fan, har massor på jobbet :/ ligger två veckors arbete på bordet när man kom tillbaka.

Ta väl hand om er, åk till Phuket!

// JE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0