Sökandet fortsätter

Sökandet efter den perfekta bilen fortsätter..
Var och kollade på en Golf IV -02 igår med Nancy och Mao.
Såg väll fräsch ut, men han skulle ha 50.000 för den och det är lite väl.
Jag hade ju tänkt mig max 40.000.

Ska åka och kolla på en Peugeot idag, har med mig Nancy och hennes far som är bilmekaniker.
Känns tryggt att någon som verkligen kan bilar följer med och tittar på den!
Den ska dem ha 43.000 för, men hade tänkt att jag kunde pruta ner priset lite.

Har även haft lite funderingar kring en dagstripp till Romme Alpin.
Åka lite skidor, dricka lite pilsner och ha jävligt roligt.
450:- kostar det, liftkort och bussresa.
Får se om jag får tummen ur och drar en sväng.

// JE

N<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0