Halkan, check

Hallå emos,

Igår var jag iväg till Grängesberg, sladdade runt lite på halkbanan där.
Gick väll bra, lite läskigt var det allt, men som sagt, det gick bra :)

Det är väll det som hänt dem senaste dagarna,
fick iofs en hockeyklubba rakt över truten i måndags, riktig fläskläpp fortfarande idag.

Men thats it, nu ska jag sätta i lurarna i öronen och lyssna på lite radio.

Kikar in här imorrn igen om det har hänt något, lägger en liten rapport.

Kan slänga in en lite recension också,
För er med Playstation 3, så har det nyligen kommit en Wii-liknande dosa, aka Move™

Starterpack för 599:- med kamera och dosa.
Just nu finns det inga titlar överhuvudtaget, så att säga att ni ska köpa en Move är väll att ta i.
Men om ni känner att det finns någon rolig titel som kommer som stödjer Move så tycker jag i alla fall att ni ska testa. Jag går bara och väntar på en vettig titel som man kan testa ordentligt (typ Killzone 3).
Den är mycket känsligare än Wiimote enligt min mening, så om det kommer några schyssta spel så kan detta bli riktigt kul, men i dagsläget, dont köp it.

Playstation Move™  finns att köpa hos dem flesta återförsäljare, länkat till Webhallen.
3/5 toasts, med risk för att få högre betyg med en vettig titel.

Over end out.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0