Gameday one.

Första matchen för säsongen, med det nya laget, med alla nya spelare.
Ska bli spännande, för er som inte vet så har jag flyttat till en annan klubb inför kommande säsong.
Spelar numera i Hallsberg, ska tydligen spela i första linen ikväll.
Får se hur det går :)

Anledningen till klubbbytet är inte att jag vantrivdes i min gamla klubb, men vi hade aldrig folk på träningarna eller på matcherna, så då var det ett gäng som flyttade sin klubbadress till Hallsberg.
Trist att bara "vända kappan efter vinden" men som det såg ut förra säsongen med ca 10-14 spelare på matcherna och ungefär lika många på träningarna så föll valet på Hallsberg alltså.

Igår var vi till exempel 5 femmor på isen plus 4 målvakter.
Då går det att genomföra en träning med bra tempo och roliga övningar.
Det ska vara KUL att spela hockey!!!

Allt för mig denna gången.
Kan hända att bloggen kommer uppdateras mer nu när hockeyn drar igång igen!
Lite matchrapporter och annat gött kommer att finnas.

Over unt out

Kommentarer
Postat av: Anonym

klokt val! Första linan - jo jag tackar!!! Men va inte så elak bara :-) Kul om du uppdaterara lite, för jag har saknat det ... Lycka till!! Kram Moster

2010-09-17 @ 12:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0