Första matchen..

Hallå allihopa,

I fredags var det premiär för Hallsbergs div 3 lag, vi spelade mot Nora IK.
Efter 30-40 sekunder fick jag en tackling och hamnade snett med armen,
ont!! Kunde inte spela mer i matchen, så 40 sekunder på en match, jag behövde ju knappt duscha efteråt :) haha.
Nu är det bättre i axeln, så det var nog inte något farligt..
Matchen slutade i alla fall med förlust 10-7 till Nora.

Från det ena till det andra,
Val2010, överaskade mig själv och röstade på KD. Var länge osäker på vad jag skulle rösta på ända tills jag stog där i mitt bås och hade några lappar framför mig så slog det mig att Göran Hägglund är en skön snubbe och vips så hade han min röst :)

Sen tycker jag att MEDIA vrider och vänder så SD ska vara rasister hela bunten vilket inte stämmer?
Och jag gillar inte att allt och alla är emot dem, det är ju för fan närmare halvmiljonen som har röstat på dem.
Det är ett demokratiskt land, VI bestämmer. Läste en kommentar någonstans som jag tänkte citera:

"Skolmobbning framstår som en kärlekssång jämfört med hur alla partier/journalister fryser ut SD."

Nu tror jag det kan röras om lite i grytan i Riksdagen, ska bli spännande :)

Var ju på kalas i lördags också, faster Birgitta fyller idag, GRATTIS.
Men när vi var där så var det någon av barnen som sa till sin far ungefär såhär:

"Pappa du får inte rösta Folkpartiet, dem vill ha fler lärare och läxor"
Pappan svarar att han redan har förtidsröstat och får ytterligare ett svar.
"Men pappa, erkänn du röstade på Folkpartiet bara för att jävlas med mig"

Vafan vad jag kommer på saker som jag måste skriva om :)
Vi åkte till Mediamarkt efter kalaset för att köpa en locktång, yiihoo tänkte jag.
Men YIIHOO blev det, fyfan vad folk är dumma i huvudet hahahaha.

Här kommer en liten video från Mediamarkt, Marieberg.
Youtube-klipp klicka här!

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0