Sthlm 16-17/10

Vilken hejdundrande helg..
Vem? Jag, Nyppe, Hagge, Glenn, Emil och Persa
Var? Stockholm
När? 16-17/10


Avresa Kumla, 09,45.

Hagge fick ju i present av ett gäng folk där han skulle få köra en sportbil.

 
En Lamborghini Gallardo

Efter detta åkte vi till vårat hotell och vilade lite, toksomnade på rummet, sov en timma.
Sen var det dags att gå ut och käka, och vad passar inte bättre än O'learys, Gamla Stan.
 

Barca-Valencia på TV

Efter Olearys har jag inte så mycket bilder, rättare sagt, inga bilder alls.
Men efter fotbollen gick vi till Lion Bar där kusin Andreas jobbar. En ganska liten lokal pub, billiga kvällens öl och så. Trevligt att träffa kussen också :) Vi var där till 12 tiden ungefär, innan vi drog vidare till Undici, ni vet Tomas Brolins bar. Satt där ett tag, tog en Mohito, kollade på Glenn när han dansade med allt och alla.

Efter Undici delade vi på oss, ena halvan gick hemmåt medans vi tre gick mot nästa ställe.

Sturecompagniet, där kom vi inte in, Glenn hade nog lite bollar under skorna så vi fick kila vidare.
Drog till, tadaahm, Golden Hits. Riktigt bra drag där, mycket blandat med folk men det var riktigt kul.
Såg bl.a. Magnus Uggla stog och drag öl och vickade på baken ;)

Vi var kvar där till stängning och drog oss mot McD för att sedan dra till hotellet.
Väl inne på hotellet satte vi oss i rummet, käkade och tog en sväng i hotellet (fråga mig inte varför).
Sista bilden jag tagit var 04.45, så strax efter 5 var det förmodligen sängdags :).

Söndagen var väll inte lika rolig, likblek, huvudvärk och allmänt seg.
Väckt 9.45, upp, frukostbuffé som var riktigt bra, sen en liten promenad

Precis utanför hotellet

Har förmodligen missat en del kul saker som hände under kvällen/natten.
Men jag orkar inte skriva med allt, så denna summering får duga.

Kan ju tillägga att jag nu på måndag förmiddag fortfarande är lite "dålig" efter lördagens bravader haha!

Nu ska jag dra och käka lunch på jobbet!
Hoppas ni gillade läsningen, och välkommen tillbaka för nästa update (när den nu kommer).

 

Trevlig eftermiddag

// JE

 

N<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0