Kallt som fan!

Idag var det kallt som fan när jag vaknade..
Gick hemma och huttrade, och lille Nancy har åkt på en riktig sjuk-flunsa.
Förkyld, feber och ont i öronen, tusse!

Inte nog med att det var kallt ute/hemma.
Kommer in på kontoret, och fyfan vad kallt det är, mina fingrar går nästan av känns det som.
Har även vinterjacka på mig inomhus för att inte frysa ihjäl!!! Huvva!

Match borta ikväll, ska till Guldsmedshyttan och spela.
GSK är ganska bra, de låg i toppen av tabellen förra säsongen, så vi får väll se hur det går!

Nu måste jag ta ett varv i huset för att få upp värmen!!

Tack Mamma/Pappa för sponsringen till hockeyn!! :)

/ JE

N<3

Kommentarer
Postat av: 9tothep

Meeeen lääääääggg aaaav, är Nuns sjuk? Putti-nutt då! Stackars Tusse!!!

2010-10-26 @ 15:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0