Jävlar i mig fredag..

Helvete vad skönt med fredag igen, känns som det är flera veckor sen det var fredag?

Har inte hunnit skriva så mycket senaste dagarna, eller rättare sagt, det har inte hänt så mycket.

Däremot har jag hittat en mysdress som jag vill ha :)
Klicka <---
En såkallad Onepiece, haha förstå vad skönt att mysa omkring i den där hemma i lägenheten.
Det enda som tar emot lite är priset, 1600 för en mysdress som man bara kommer ha på sig när man är hemma känns sådär.. Men men, vi får se hur det blir med det.

Som ni ser, jag har absolut ingenting att skriva om så jag skriver om en jävla mysdress haha :D

Det är ju i alla fall fredag så nu ska jag knappa lite i datorn så tiden går fort.
Efter jobbet, bolaget, hem, käka, ta ett par kalla öl och må fint :)

Trevlig helg!

/JE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0