Almost loening!

På måndag smäller det, eller ja, jag får mitt bidrag in på kontot i alla fall.

Ska bli skönt att få in lite kosing igen, ska ju betala årsavgiften till hockeyn då, (sponsor sökes? :) )

Annars blir det en jävligt lugn helg skulle jag gissa på, inget överflöd av pengar, men efter förra helgens äventyr så känns det faktiskt rätt skönt att sitta hemma och tjöta lite bara!

Match imorgon,
Hallsberg Navvies - HC Örnen div 3, 19,30 @ Sydnärkehallen.

Nu ska jag jobba lite igen!

Helt meningslösa inlägg nu för tiden känner jag, men det är ju trots allt några trogna som är inne och spanar till sidan så jag känner att jag måste skriva något ibland :)

Ha en bra dag + helg!

Sköt om er!

/ JE

Kommentarer
Postat av: Moster

Vuxet beslut! Du får sitta hemma och kolla idol :-)

Kram Moster

2010-10-21 @ 10:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0