Ny lite verkligare önskelista?

1:a advent igår, var i BB (för er som inte vet så är det förkortning för Brickebacken) hemma hos Nancys familj och käkade adventstacos :) Mumsigt värre!

Var även inne på Mediamarkt och köpte mig ett Nintendo Wii (Svart) 1444:-
Som jag får i julklapp av mammsen och pappsen.

Så nu måste jag ju uppdatera min önskelista lite..

Super Mario Allstars
Donkey Kong Country returns

Hoppas att alla haft en underbar bakhelg med många lussebullar och pepparkakor.
Själv blev det inte så mycket bakande, mest ätande.. haha, love it!

Spelade företagshockey i lördags också, med Green Cargo.
Kom 6 av 8 lag, helt okej med tanke på hur hårt alla lag satsar på det där..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0