Måndag och det börjar närma sig...

Mer än så säger jag inte, får bli en liten cliffhanger helt enkelt.

Angående färgen på bilen, så tycker jag silver/metallic var snygg så nu får du ta och åka iväg och shoppa en A5a moster :)

Det är ju ny vecka, denna vecka är väll som alla andra, förutom att vädret är lite instabilt?
Imorse var det varmt och töa, nu snöar det småjävlar..

Hockeyträning ikväll också, ganska sugen faktiskt :)

Köpte ju ett datorspel till mig själv förra veckan, Call of Duty: Black Ops.
Riktigt kul spel, lite väl mycket "arkad-shooter" men kul ändå.
Skulle kunna ge det en 3,5-4 av 5 möjliga.
För er som tänkt köpa det till PS3/Xbox finns det billigt på Elgiganten (349:-)

Nu ska jag återgå till mitt arbete igen, ha en skön dag!

// JE


N<3

Kommentarer
Postat av: Moster

Okej! Tur jag inte köpte den tomteröda som jag fingrade på .... Å jag håller tummarna för det som komma skall :-)

KRAM!!

2010-11-16 @ 09:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0