Veckan vänder...

.. mot helg igen, känns rätt bra :)
Hoppas bara att det blir bra väder så man kan grilla och vara ute i helgen, blir lätt långtråkigt att sitta inne hela dagarna och bara vänta tills det blir måndag igen.

Ganska lugnt just nu på jobbet också, så dagarna går ganska långsamt.
Förlåt om jag stör dig hela dagarna ibland Nancy, måste prata med någon ibland när det är som tråkigast :)

Idag blir det rätt lugnt, Nancy ska iväg och prova några klänningar inför ett bröllop hon ska vara brudtärna på, hoppas hon hittar någon fin klänning :) Själv ska jag inte göra så mycket, vänta på att Mike kommer förbi så får vi väll se vad som händer.

 

Håller nog på att bli sjuk också, ont i öronen, halsen och huvudet :/ Orkar inte vara sjuk !


Nancy<3

 


Kommentarer
Postat av: Micke NNNNN

Ring mig istället. Jag är ju uppe med tuppen varje dag. Och om jag inte är det så är det fritt fram att väcka mig :). med mig kan man prata TV-Spel, det kan man väl inte med Nancy? :P

2010-05-06 @ 22:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0