Ursäkta ...

Har ju inte skrivit något på nästan en vecka nu, dåligt, ja jag vet.
Men har haft annat att tänka på, men nu har jag lite tid över.

Inte för att det har hänt något speciellt direkt, men jag lever i alla fall.

Tog det lugnt i helgen, vi köpte en grill, grillade ett par köttabitar och hade en liten mysig kväll i fredags.
Jag nancy tomas glenn och elin satt hemma och spelade lite tv-spel och snackade skit.
Sen på lördagen gjorde vi inte ett skit tror jag. Den dagen passerade alldeles för fort att jag inte ens kommer ihåg vad vi gjorde?
Igår tvättade jag lite grann, kollade på lite sport LG hockey, La liga och Premier League.
Sverige Finland spelade sista matchen i LG, Sverige lyckades vinna den matchen.
I La liga börjar det ju dra ihop sig till slutet, Barca leder med 3 poäng före Real Madrid som igår kväll spelade mot Osasuna, som hade 2-2 ända in i 89 minuten då Ronaldo lyckades nicka in 3-2 till Real. :/
Samma sak gäller i Premier League, snart slut för denna säsong, och Chelsea tog en viktig seger över Liverpool igår, återstår att se vilka som drar det längsta strået :) Man Utd vs Chelsea!

Söndag kväll, blev lite TV / dator spel med tomas o glenn, jag vann ju som vanligt :)
Tomas åkte hem efter ett tag, och jag o glenn satte oss och spelade Prison Tycoon 4, lite småkul spel, men efter några timmars spelade så har man "maxat" allt kändes det som så då var det inge kul längre.

Nu är det måndag, ny vecka, nya upplevelser?
Hemma-premiär för Indianerna Speedway imorgon, tisdag.
Kanske ska kila dit en sväng efter innebandyn imorgon :)

Och ikväll blir det lite fotboll med ett gäng grabbar, skönt att kunna röra lite på sig så man blir lite fit inför sommaren! :D

Nu måste jag jobba, månadsfakturering imorgon... Yaaay!

Ciao

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0