Sämst...

Jag är fan sämst på att uppdatera här.. Ber om ursäkt för det :)
Var ju ledig tors-sön sen på söndag kväll började jag bli sjuk, måndag morgon var en pina, migrän, låg på soffan i stort sett hela dagen och tyckte synd om mig själv.

Igår blev jag bättre med "bara huvudvärk", och idag känns det som vanligt igen.
Skönt att slippa vara hemma en dag till, det är fan inte kul att vara hemma för länge.
Finns ju inget att göra? Alla andra jobbar ju, nästan i alla fall.

Theo fyllde ju 6 år igår också, han fick lite coola kläder och en cool Lego Racer bil som man skjuter iväg med foten med nån slags pump :)

Idag då, jo på jobbet är allt som vanligt, hemma då, jag funderar på att frissa mig.
Men det får nog vänta till löningsdags :D

Hoppas att det blir sommar ordentligt nu, jag känner på mig att det kommer nu.
Värmen och solen, allting känns så mycket roligare när det är varmt och ljust ute om dagarna!
Rätt värdelöst att vakna klockan 6.30 och det är mörkt, sluta jobba 16.00 och det är MÖRKT? Våga vägra vinter :)

Just ja, har såå svårt att välja mobil, dags att förlänga abonnemanget, men vilken telefon vill jag ha?
SE X10, SE X10mini, iPhone3GS, iPhone4G eller HTC Desire? Dagens i-landsproblem?

Nu ska jag arbeta lite igen ;)
Ha en bra dag!

/ J

Nancy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0