Elgiganten snäppet smartare än Mediamarkt :D

Media Markt hade gått ut med att dem skulle ha "Grand opening" vid marieberg imorse klockan 06.00.
Då svarar Elgiganten med att öppna sina portar 00.01 samma dag.
Och tro det eller ej, men ca 4000 personer stog och köa för att köpa prylar !

Själv köpte jag en PS3 Slim 250gb. Tänkte byta ut min gamla PS3 40gb :)

Var nära att köpa mig en Macbook, 5800:- skulle dem ha för den sjukt billigt!

Har köat och druckit säkert 6-7 koppar kaffe under natten, men "driver" till jobbet frågade om jag var speedad i bilen till jobbet hahah. Jag pratade så jag knappt förstog själv vad jag sa? Bra?

Nu sitter man på jobbet, efter att hunnit vara hemma ca 20 minuter och utan en enda blund inatt.

Sen blir det hem och pilla på PS3an sen SOVA!

Godnatt buksvågrar!

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0