V12 Torsdag

Yes, nyss fikat lite på jobbet.
Stog sex tårtor uppdukade i lunchrummet idag, så fika blev det :)
Proppmätt såhär innan lunchen haha !

FBK torsk igår också, inga kommentaren om matchen då jag inte såg den.

Har ju spikat semestern nu också, vecka 31-34 blir det i år, med andra ord hela augusti.
Längtar redan tills dess, får se vad denna semester / sommar kommer att ge mig då :)
Mycket sol och bad, många kalla öl ute i solen! Mhmm fan vad jag blev o längta nu då!

Någon annan som har något kul planerat i sommar?
Skriv gärna en rad om det i sånt fall !

Ha en bra dag !

/j

Kommentarer
Postat av: Moster

Har en liten försmak av semester bokat! Jag,Mogge, Mormor och Morfar åker till Skiathos i Grekland den 10maj:-) NAJS !!!

2010-03-25 @ 12:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0