Trött, soligt, hockey !

hello!

nu är det äntligen måndag igen, har haft en pretty kul helg faktiskt.
fredag, blev ganska lugnt med lite TV och sällskapsspel hemma med Micke Lollo Nancy Ida och Wind.
Lördag, upp 5.40 ca, in i bilen, hämta upp Windy, styra bilen mot uppsala för att se på Ida's bandylag som spelade SM-final på studenternas. Grymt väder, grymt sällskap och en skön lite roadtrip på lördagsmorgonen.
Kalix Bandy vann finalen med 8-3 tror jag det blev till slut, så ett STORT grattis till er!

Efter matchen så drog vi oss hemmåt mot Örebro igen, var hemma vid 15 tiden, började förfesta lite smått inför 20-årsfesten som vi skulle på. Gick dit en sväng och snackade lite skit och roade oss lite.
Sen bar det av till "klubben", hängde där en stund innan tröttheten hann ifatt mig.
Gick hem strax efter 01.00 och väntade på att Nancy och Ida skulle komma hem.
Men jag hann bara lägga mig i sängen och vänta, innan jag somnade :)

Söndagen gjorde vi ingenting - bakisdag pizza, film, tv, vila you name it.

Idag är det som sagt måndag igen, match 3 i SM-slutspelet.
Jag o far ska iväg till Karlstad och kolla på FBK-SAIK.
Hoppas såklart på hemmavinst, men Skellefteå är heta, riktigt heta medans FBK är allt annat än heta!

Har inte fått något svar om det blir en visning till på den där lägenheten jag var lite sugen på, men hoppas att det blir så :) återkommer när jag vet mer om det.

Nu måste jag knappa lite nuffror igen!

Just ja, Grattis Mao på födelsedagen! :)

/ J

N<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0