Igår...

Marieberg, shoppa lite, 9 par strumpor en tröja och lite underkläder till Nancy (en bild på det kanske? :P) och mat för dryga 800. :)
Stiligt om jag får säga det själv hihi !

Tänkte bara säga att efter gårdagens publicering av min bild jag tog inne i en butik igår så sköt besöksantalet i höjden ^^ Kul att så många hittade in här heh ! (Antalet håller jag för mig själv, men som ni ser så blev det nästan 3 gånger så många som innan)



Fick ju ett mejl från GAME idag att mitt nya, förhoppningsvis, favoritspel Battlefield: Bad Company 2 är påväg!
Borde dimpa ner i lådan imorgon hoppas jag ! :)
Återkommer med recension om det när jag hunnit spela en stund.

Nu ska jag lata mig igenom dem sista timmarna på jobbet, sen blir det hem och gosa ner sig framför TVn.

Snö !

/J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0