HC Örnen ->

Hey,

Som jag skrev igår skulle jag åka och kolla på hockey vilket vi också gjorde.
Örnen ledde kvalserien med 2 poäng före Köping inför denna match.
Om Örnen skulle vinna och köping spela lika/förlora så skulle Örnen vara klara för div 2 nästa säsong.
Annars hade det avgjorts i Köping på fredag med en match mellan just Örnen och Köping.

Dock blev så inte fallet, Örnen rent ut sagt pulvriserade Säffle med 14-2 (obs mitt tips 13-2).
Och köping spelade 4-4 i sin match, så HC Örnen är klara för division 2 spel nästa säsong!
GRATTIS Örnen och lycka till i tvåan.

Ikväll blir det lite TV-spel, Heavy Rain med Nancy, kul att vi hittat ett spel som vi båda gillar :D
Turas till och med om att spela, det ni !

Nu måste jag jobba.. pust.. igen.

See you !

/J

N<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0