Halvvägs till helg...

Igår, Brickebacken, träffa Ida och hennes mor, kvällsmat och ett sent besök på mberg.
Sen bar det av till Kumla för hårfärgning, "Dating in the dark" och Champions League, där Inter lite otippat lyckas slå ut Chelsea (:

Ikväll väntar en match mellan mitt Barca och Stuttgart som spelas på Camp Nou, 1-1 blev det sist i Stuttgart när lagen möttes. Ikväll blir det 3-0 Barca, 2 mål av Messi (kanske alla tre?).

Sen imorgon, det vi alla svenska hockeyälskare längtat efter, SLUTSPELET!
Blir öl/hockeykväll, dock inte för många då jag ska upp till jobbet på fredag :)

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, beror helt på vad damerna har planerat.
Men om dem ska hitta på något själva så blir det förmodligen lite pill på datorn och lite TV-spelande!

Nu måste jag jobba lite, sköt om er!

(Moster, jag återkommer angående "min dag" hur det ser ut)

/
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0