Bartecko...

Tjolahopp !

Var ju iväg till Karlstad igår med far, mötte upp, hmm vad hette han nu igen, aja vi mötte upp en man vid LLA och gick till restaurang nitton32, LLA's nya matställe.
Grillbuffé och en stor stark, ja tack! Mycket god mat, en riktigt kul match att titta på.
Dock tycker jag personligen att domarna var bland det sämsta jag någonsin sett i slutspelshockey!

Det var två puckar på isen vid ett tillfälle då SAIK gjorde mål.
FBK fick en straff som inte skulle varit straff, enligt mig.
Ett mål godkänns av domarna trots att FBK spetsat en SAIK spelare i ansiktet med klubban.
Domarna tar en väldigt billig utvisning på FBK som resulterar i SAIK-mål

Det var dem sakerna som jag kom på just nu.

MEN det är ju skitsamma, FBK vann efter 83,5 minuters spel :)
Bartecko avgör, och vilket pass han får av Dragan!
Det kallar jag hockey !

Måste ju dock säga att Andreas Hadelöv var nog matchens lirare, fyfan vad bra han var.
Iofs var Johan Forsberg ganska grym också, 3 mål aka hattrick :) (OBS båda är SAIK spelare).

Nu blir det att ladda om till morgondagens match och hoppas på ytterligare en vinst till Karlstadlaget!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0