Barca - Stuttgart

Kollade på matchen igår som jag hade tippat 3-0 till Barca och två mål av Messi,
så nära man kan vara, 4-0 till Barca och Messi gjorde två mål ;)
Men men, så kan det vara, kul match, och Stuttgart-mos blev det allt på Camp Nou!

Idag blir det SM-slutspel och en o annan pilsner hade jag tänkt mig.
Ska bli skojj att det äntligen drar igång. Av någon anledning håller jag faktiskt på Skellefteå OM dem lyckas slå ut FBK, tycker att dem är värda att vinna och dem slår ju från underläge i varenda match nästan.

Fick ju en ganska trevlig överaskning imorse när jag kom till jobbet.
Ett mejl med en inbjudan till Färjestad - Skellefteå på måndag.
Går ju inte att tacka nej till en gratis-visit i LLA (:

Nu blir det jobb, see you!

/J

tack mostser för hjälpen med kalkylen


Kommentarer
Postat av: Micke

Till mig sa du att Messi gör 3! Det var vad du sa på busstationen...

2010-03-18 @ 12:30:14
Postat av: Anonym

Om du läser mitt tidigare inlägg i bloggen så ser du att jag sa Messi två (eller gör han kanske alla tre?) SÅDESÅ :P

2010-03-18 @ 12:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0