30 mars 2010

Imorgon är det sista mars, april står på tröskeln och vill in.
Fyfan vad snabbt det första kvartalet har gått.
När det var nyår så kändes det som en evighet till påsken men nu när vi är här så har det gått väldigt snabbt.

Vad händer i påsk då?
Familjen skulle upp till mormor och morfar så jag tänkte "fira" påsken med min sekundära familj.
Fam. Olofsson, vill säga. Äta påskmat, gömma påskägg dricka öl och ha skojj =)

Ikväll avgörs ju också Färjestads öde i slutspelet, sjunde och avgörande match mot Skellefteå i Skellefteå.
Blir tufft idag har jag en känsla av, men jag hoppas ju såklart att vi klarar oss till semin i alla fall.
För då hade jag tänkt att kanske åka iväg och titta på en match till i slutspelet.

Nu måste jag jobba, vi har halverad personalstyrka denna vecka, så vi har lite att göra om man säger så :)

Ha en bra dag

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0