16 mars 2010

Sitter i vanlig form på jobbet, och har några minuter över.

Kan ju börja med att skriva GRATTIS Pappa i efterskott som fyllde 13:e mars.

Igår när jag låg i sängen och kollade på tv så hoppade katten upp på sänggaveln så jag fnös till åt honom och han hoppade ner, RAKT i mitt ansikte så nu har jag jordens rivmärke tvärs över ansiktet (läs ett litet rivmärke som knappt syns på kinden). TACK ! ^^

Låg och småkollade på diverse TV program igår, Erik o Mackan, Spårlöst, Håkans Bar, Boston Tea Party och även lite SM-slutspel i innebandy. Hade väldigt mycket för mig igår kväll måste jag säga!
Erik och Mackans Guldfeber tycker jag är ganska kul, igår var dem bl.a. till ö-världen "The World" och landsteg Sverige och fulade sig :)

Sen har vi ju Boston Tea Party som gång efter gång är lika bra, F o F har verkligen lyckats i år igen =)

 

Ikväll då, hmm har inte riktigt bestämt mig om jag ska vara med och spela innebandy som jag inte gjort på år och dar, ska ju eventuellt till "BB" och umgås med Nancy + familj.

 

Just ja, för den som är intresserad så får jag förmodligen mitt moderkort idag också, så imorgon ska det pillas lite med datorn i hopp om att få den att fungera igen! :D

 

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0