"Snabba Cash"

Lite snabbt om helgen som varit då..

Fredag, match mot Kungsör borta. Våran bil var lite sen dit, vi kom 5 min innan isvärmningen skulle börja så vi skippade den och tog det lugnt med ombytet :) Matchen i sig behöver vi inte prata så mycket om.
Förutom - en kille i deras lag försöker runda mig men åker rakt emot mig så jag sätter dit axeln och proppar honom. Han ligger kvar på isen och vrider sig i smärtor, jag hade visst tacklat honom så hårt att han brutit nyckelbenet + en förmodad hjärnskaknig. Oops så kan det gå..

Lördag, bio med "lilla gruppen" (Jag Nancy Micke Lollo), vi såg Snabba Cash.
En helt okej svensk rulle, men eftersom alla hade skruvat upp förväntningarna och alla tidningar höjt filmen till skyarna så trodde jag att filmen skulle vara bättre!
Helt klart sevärd, men jag skulle ju lika gärna kunnat sett den på "DVD" när den kommit! ^^

Söndag, hockey i Kumla, vid kom precis när andra perioden hade dragit igång.
Kumla gör mål precis när vi satt oss, sen lite senare blev det "NHL-slagsmål" med kastade handskar och mycket folk :P Kul kul !

Sen efter hockeyn så gick vi hem till mig och kollade på "I en annan del av Köping" och sen på en film som jag hade på "DVD", "I love you, Beth Cooper".
En hyfsat rolig film som var en helt okej avslutning på denna helg !  :D

Nu är det ny arbetsvecka, nya tag, nya träningar och två matcher till helgen!

Trevlig vecka allesammans!

/J

Nancy, du är det bästa som finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0