Slutklämmen ...

5/1 idag, massor att göra på jobbet då vi ska få in alla papper på transporter för 2009.
Så vi kan få betalt ^^ Det ska vara klart om ca 40 minuter, men jag saknar fortfarande papper på ca 100 containers som gick i december.

Aja nog om det "tråkiga arbetslivet".

Ikväll är det JVM brons och guld matchen på SVT.
Ska försöka se båda matcherna tänkte jag,
Sverige - Schweiz 22.00
Kanada - USA 02.00

Men först, träning 22-23.

Ahjust, igår hade vi ju träning, jag hade inte sovit speciellt mycket natten innan då jag satt uppe och kollade på hockeyn som ni säkert vet ;)
Jag höll seriöst på att somna på träningen, så fort jag satte mig ner och skulle dricka vatten så ramlade ögonlocken ner :P haha!

Imorgon blir det krogen i Örebro med ett litet gäng från hockeyn, ska bli skojj!
Lollo fyller ju år också, det är väll själva anledningen till utgången imorgon.

Nu ska jag knappa in det sista innan lunchen!

Have a nice day!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0