Morgontröttast?

Tjululuulu

Tisdag idag, fyfan vilken hemsk morgon jag hade idag.
Somnade rätt sent igår, och när jag vaknade av klockan 5.45 imorse var jag så trött att jag somnade om innan jag hann ställa om klockan, bra gjort Johan! :/
Vaknade till lite snabbt vid 6.41, min skjuts står alltid utanför 6.43 och väntar på mig.
Så jag var lite småstressad imorse kan jag säga, hehe.
Gjorde ordning några mackor, slängde på mig lite kläder som låg på golvet och sprang ut, dock några minuter sen, men vi kom till jobbet 7.03 så det var inte så farligt ändå tycker jag! :)

Dagen som kommer då, den kommer förstås vara ett helvete eftersom morgonen blev som den blev.
Kommer vara trött hela dagen på jobbet, sen när jag kommer hem får det nog bli en snabbvila ca 30 min för att orka vara vaken till kvällen, sen ska jag soova tidigt ikväll :D = pigg imorgon?

Hoppas ni andra hade en bättre morgon än mig!

//J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej du får inte sova!

2010-01-19 @ 15:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0