Morgontrött 3 :)

Idag var jag rätt sliten igen när klockjäveln ringde..
Vafan händer med mig? :p haha! Tack för väckningen Mummy! :)

Jo just ja, guess what?
Igår när jag kom hem från jobbet tänkte jag lägga mig på soffan och kolla på lite tv.
MEN tro på fan att digitalboxen inte startade, den har gått sönder igen!
Fick ju en ny för 3 veckor sen, hoppas fan att jag får en box som håller längre än så denna gången :/

Hittade ett foto som är någon månad gammal på min andra familj :)
När vi sitter och tittar på hockey, alla verkar titta på just hockeyn förutom Nancy haha
Snygg som alltid ;) <3

Fr vänster Theo, Lollo, Chris, Jag, Nancy, Mao

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0