Match, film, sova ..

Ekonomisk rådgivning, asså, det kanske jag skulle behöva, med tanke på min ganska instabila ekonomi just nu :)

Kastrering, vaccinering och märkning

Jo, var ju iväg imorse och gjorde allt det där på mina katter.
Kan ju säga att jag är inte avis på katterna, haha!
Fyfan, knyt bollarna med ett snöre så dem kommer ifrån kroppen en bit.
Raka "wastelands" och runt snorren, fram med saxen, klipp!
Det där ljudet när den skar igenom kattens säck gjorde att jag fick fantomkänslor på mig själv haha!
Helvete vad olustigt! Men som tur var är mina kvar fortfarande! ;)

Match 19,30 - Kungsör IK - ÖDIK
Tror det blir tufft ikväll (igen) att försöka ta poäng, men vi ska inte förlora med samma siffror som sist hoppas jag. Då blev det 18-1 till dem! Hehe!

Återkommer med resultatet senare!

 

Nu ska jag jobba lite så jag kommer härifrån nån gång!

Trevlig helg, och tack Nuns för att du är så snäll och hjälper till o tar hand om kissarna! <3

 

/J



Kommentarer
Postat av: Tore

ekonomisk rådgivning: se till att din "sambo" har jobb så du slipper försörja henne och hennes familj (micke och lollo) =P HAHAHAHA!!!

2010-01-18 @ 09:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0