Måndag 11/1-2010

Måndag är det idag, känns rätt skönt att få arbeta lite igen efter alla ledigheter under jul/nyår ;)
Men sen när jag satte mig och kollade i kalendern så är det 11 veckor kvar till nästa "kortvecka", vilket inte känns lite kul, 11 raka arbetsveckor känns som en evighet ju! Haha, måste nog ta ut någon dag i semester för att orka med detta ^^

Har ju varit ledig i fem dagar nu, och det har varit riktigt skönt, har inte ens stuckit huvudet utanför dörren sen i fredagskväll :D hehe, bara legat hemma med Nancy och slappat.
Du är underbar på alla sätt o vis Nancy <3

Köpte fyra biljetter till Snabba Cash på lördag, kan ju inte gå på premiären eftersom jag har match då!
Blir lilla gruppen som ska gå, jag micke nancy o lollo (:
Hoppas att filmen lever upp till mina förväntningar nu också!

Idag då, jo ikväll blir det väll träning som vanligt, sen hem o sova efter det.
Ska kanske ta mig i kragen och laga någon smarrig mat ikväll också, får se om jag orkar gå och handla bara.

nu hinner/orkar jag inte med mer just nu.

Ha en underbar dag allesammans !

/J

<3 Nancy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0