Ledig ikväll..

Heey babes!

Ikväll är jag ledig från träning osv, så idag blir det nog en eller två filmer, någon billig mat eftersom kontot näst intill är tömt ;) Katterna får mina sista 11-1200:- när dem ska bli av med kulorna imorgon!
Hoppas att dem blir lugnare och inte "skriker" lika mycket efter ingreppet.

Imorgon har vi bortamatch mot Kungsör, sist blev det stryk med 18-1 tror jag :P
Så vi får väll hoppas att det blir mindre mål i baken denna gången!
Och jag hoppas verkligen att vi har gott om folk till matchen så vi orkar spela 3 perioder

En timma kvar til lunchen, blir gulaschsoppa och pannkakor idag, det är najs!

Söker personlig sponsor, skicka ett mejl till mig om du känner dig sugen att sponsra :)
Ska betala 2500:- för medlemsavgift till hockeyn nämligen.
E-post - [email protected]

Nu ska jag sätta mig och slappa lite till "P3 dokumentär - Svenska hackers"

/J

Kommentarer
Postat av: Moster

Tyvärr så är jag redan sponsor till 1 och 1/2 ... Men jag kan erbjuda gratis ekonomisk rådgivning :-)

Ha en jätteskön helg!

Kram Moster

2010-01-15 @ 13:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0