Ka-Dunz...

Sudden (den svarta katten för er som inte vet) hade "stånd" idag tror jag?
När har en katt stånd? Aja skitsamma han visade ballen för mig idag i alla fall :D hahaha!
Tur att farbror doktor ska rycka loss bollarna från honom på fredag förmiddag så han slipper springa o blotta sig något mera.

Sen det där med mina goda grannar måste jag ju skriva lite om också!
Har ett gammalt jävla par som bor bredvid mig, som har hållit på och bråkat 4-5 dagar/nätter i rad, blir snart att ta till Securitas tror jag, så det är bäst att dem skärper sig.

Sen har jag ett yngre par ovanför som brukar festa till det lite, minst en gång i veckan i alla fall.
Visst det gör mig inte så mycket eftersom jag pratat med dem om det och att vi säger till varandra istället för att ringa Securitas istället! Sånna grannar är väll rätt bra att ha.

Sist men inte minst, Glenn ;) behöver väll inte skriva så mycket om honom, eller ja, jag orkar inte rättare sagt!

Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på "Vi hade i alla fall tur med vädret igen"


God natt!

/J

c xxxxxj            jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjk, hälsar Sudden (som springer på tangentbordet)

Nancy vill tillägga att hon är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0