Hemgång snart...

Ojaa, snart är det dags att kliva ut från arbetsplatsen, ta på sig sitt vanliga jag och dra sig hem!
Idag hade jag inte tänkt att göra så mycket faktiskt, är väll ända lediga kvällen denna vecka.
Så det blir lugnt, soffan, film, mys, nybakade bullar (hoppas jag) och två små söta kattungar på magen ;)

Just fan, på lördag, då ska jag nog iväg och kolla på hockey i Löfbergs Lila.
Färjestad tar emot Frölunda, tror tyvärr att det blir torsk för vargarna, indianerna har vässat pilarna iår ;)
Men jag vettefan om jag hinner det, matchen börjar 16.00, är väll slut ca 18.30 (senast 19) och jag har köpt biobiljetter till Snabba Cash på lördag klockan 21.30 börjar den, blir lite halv tajt schema känns det som.
Även om jag hinner, så hade det varit skönt att hinna hem, ta det lugnt, duscha och så innan bion.
Framför allt måste jag hinna äta något :/ Ska försöka lista ut hur jag ska hinna med allt.

Nej nu ska jag packa ihop och dra mig mot Kumla!

Vi hörs pågar o pigor!

/J


Kommentarer
Postat av: Micke

Nu får du ta och sluta kalla kattjävlarna för "kattungar". Nog för att dom är (halv)små och söta fortfarande så är det inga ungar :P

2010-01-13 @ 00:26:17
Postat av: Eng

Vi kallar ju dig för barn-micke och du är 20 år, borde inte kattungarna kallas för ungar i alla fall tills dem fyllt 6 månader då ;)

2010-01-13 @ 08:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0