Boomtjackalacka...

Be-Bop-A-Lula hela jävla dan! Så känns det just nu :)
Men det är också ett väädligt bra namn på ett musikalbum ifrån Thåström!
Haha, skrattade mig harmynt när jag hörde reklamen på Tv, så klockrent namn!

Som ni säkert förstått så försov jag mig lite imorse, antingen hade jag missat (?) ställa klockan eller så vaknade jag helt enkelt inte av den.
Som tur är så åker jag med Johan, som ringde och väckte mig när han stog utanför dörren.
Vaknar med hjärtklappning till ringsignalen och i stort sätt hoppar i kläderna för att sedan knalla ut i sommarvärmen.. Stannade till på Shell i Kumla för att köpa frukost som ni ser på mitt tidigare inlägg idag.
Köpte en baguette med brie och salami trodde jag, det var kalkon och ost som dessutom var en baguette som man skulle värma i ugnen, :/ finns väll ingen jävla tid för något sådant på morgonen? Hehe!
Aja bukfylla iallafall. 2,5 timma kvar till lunchen, raggmunk m. fläsk idag :D Är redan hungrig igen..

Hopp varför försov jag mig då?
Sista gången jag kollade på klockan var den 2.33, hade lite svårt att sova igår kväll.

Nanc, behöver jag äns skriva något om dig? :)
Du är bästa bruden, det vet du också ;)

Tänkte passa på att hälsa alla på Telenor-butiken i Marieberg också ;)
Hört ryktesvägar att ni läser här ibland, ge fan i att lura folk nu ! :-)

Sköt om er!

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0