v6, måndag

Ny vecka, ny dag, nya tag!

Efter en helg fylld med energi och bus (som Chris o Theo stog för) så var man ganska trött igår kväll.
Suttit barnvakt sen jag kom hem i fredags tills igår kl 20.00 ca.
I lördag så var vi iväg och bowlade lite grann, jag nancy lollo chris och theo.
Jag kunde inte vara med och spela, däremot kunde jag dricka öl :)
Stog och kollade på och drack öl medans dem andra spelade bowling.
Nancy gick segrande ur dagens tävling! :)

I söndags blev det ganska lugnt, lite TV tittande och lite TVspel åt grabbarna.
Sen gick vi iväg till ishallen och kollade på Kumla - Tranås då det var en "gratismatch" som sponsorerna betalade en viss summa för varje åskådare som kom dit, och det var dryga 600 pers där ! KUL!

Idag då, blir jobb till 17, sen ska jag hem och lägga mig på soffan o zappa hela kvällen tills Nancy kommer hem från jobbet. Blir ingen träning för min del ikväll, då jag tror att jag sträckt mig i ryggen, vet inte vad det är, men ont gör det i alla fall..

Hoppas alla haft en bra helg!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0