Mera snö...

Ohyaah! Kliver ut utanför porten imorse, och tro på fan att det är 1,5-2 dec nysnö, och tror ni det var plogat då.
Nej det är som vanligt.. Så det var bara att pulsa fram genom snön med mina tunna tygskor :)

Kommer till jobbet, sitter och knappar en liten stund när jag plötsligt kommer på att det är ju Slovakien - Ryssland i OS på TV, så jag tar mig en liten frukostrast och sätter mig framför TVn och kollar slutet på matchen.
1-1 efter full tid, samma efter förlängningen, straffar får avgöra, och Slovakien drar det längsta strået där!
Skönt och se att det är fler lag som kan vara med och slåss om guldet?

Ikväll blir det självklart OS hockey igen, då Sverige spelar mot Vitryssland, som vi så snöpligt förlorade mot i kvartsfinalen 2002. Hoppas på en annan utgång ikväll, mitt tips 6-3 till Tre Kronor !

Nu måste jag återgå till arbetet igen, då det är lite rörigt på järnvägen, så måste vi fixa massa bilar istället :)

Hoppas ni får en bra helg !

// J

Nancy, du är underbar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0