Friday..

Är så skönt med fredag !
Kommer till jobbet, sätter mig och knappar lite, ringer lite, sen vid 08 snåret får jag ett mejl om att det finns fika kl 09 i köket. Fint tänkte jag, springer dit 8.50 och roffar åt mig en räkmacka :)
Går iväg och sätter mig vid Oskar, som har köpt fika också, så jag får ett "Vaniljhjärta" till efterätt hehe! Bra start på denna fredag må jag säga!



Ikväll så kommer Nancy's småbröder Chris och Theo som vi ska vara barnvakt åt hela helgen.
Får väll se hur det kommer gå, hoppas att det går bra i alla fall . Jag har ju TV-spelet så dem lär nog sitta klistrade framför det.

På lördag kväll ska jag över en sväng till en jobbarkompis och ta en öl eller två, tror jag!
Hoppas att jag hinner med det med tanke på att jag är barnvakt då!

Nej folk, ni får ha en underbar helg, det ska i alla fall jag ha :)
Kanske hinner slänga in nåt inlägg under helgen, vi får se!

Stay tuned!

/J


Kommentarer
Postat av: Moster

Men det va väl attan vad ni njuter på jobbet! Jag är inte bitter ....:-)Lycka till med barnvaktandet det kommer säkert att gå bra! Kom bara ihåg att de behöver mat, både frukost, lunch och middag :-)

Ha en skön helg!Kram!

2010-02-05 @ 10:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0