Oh shit not you again...

Surfade just runt lite på aftonbladet och hittade två roliga saker som jag måste skriva lite om..

Först och främst alla 08:or som fick smaka på "kattpiss-lukten" från Kumla.
Haha, Ha.
Fruktansvärt kul enligt mig.. Själv märkte jag det inte ett dugg, vilket är skönt.
Bättre att nötterna i storstaden får lukten än oss på landsbygden ;)

Länk Klicka här

Artikel nummer två som jag såg idag handlade om "Den nya iPhone-dödaren" .... igen.
Undrar hur många gånger man har läst om iPhonedödare senaste året?
Har någon mobil lyckats? Naae! Apple är ett för starkt varumärke.
Jag är lite utav ett Steve Jobs-fan också (för er som inte vet så är det han som är VD på Apple), men men..



Notis: iPad2 kommer enligt amerikansk media släppas i Mars 2011, så har du funderat på att köpa en nu, vänta för bövelen!

Have a nice day !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0