Julbord med Green Cargo

Tjohoo!!

Nu jävlar var det länge sen det kom en uppdatering på sidan..

Ikväll är det Julbord och trav med jobbet, nej vi ska inte rida själva utan vi ska titta/spela på hästarna och käka mat. Jobbet bjuckar såklart. Perfekt tycker jag :) haha, gratis ÄR gott!

Sen efteråt är vi ett gäng grabbar som ska hem till Kristian i Örebro, ta ett par öl och snacka skit som bara vi killar kan. Kommer bli en toppentrevlig kväll känner jag på mig!

Har nu haft mitt körkort i 1,5 vecka, varit ute på lite småturer och det går kanon än så länge i alla fall.
Känns ganska skönt trots allt att ha fixat det, nu behöver jag inte fundera över det någe mer. FAN SÅ SKÖNT!

Och som alla vet, svenska järnvägen ihop med svenska vintern går aldrig ihop..
Det är ungefär som att Kungen himself skulle sitta på slottsgården och röka hasch, det går, men det är fan inte rätt.
Så fort det är mer än -10/-15 grader ute så står var och varannat tåg stilla!
Var tog alla pengar vägen som skulle satsas på svenska järnvägen för att sånt här inte skulle hända?

Nu har vi ett helvete på jobbet tack vare detta, lastbilar hit, lastbilar dit.. pust..


Ne nu är det inte långt kvar till helg, advent numero två står på tur.
På tal om advent,
Någon som sett årets adventskalender?
Vad heter den? Är den bra?

Nu ska jag sätta mig och jobba lite, eller ja, invänta lunchen i alla fall :)

Trevlig helg!

Tjipp tjopp.


// JE

<3 N

Kommentarer
Postat av: Moster

Haha! Johan, på trav RIDER man inte, man KÖR häst ... Hoppas du får kul! Kram Moster

2010-12-03 @ 14:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0