SM final 3

Igår satt vi i soffan, jag Mike o Tomas och kollade på SM finalen nummer tre.
Jävligt bra match måste jag säga, intensiv, fysisk och målsnål :(.
Sen eftersom det är Djurgårdare på läktarna så blir ju såklart skandaler.
Som jag skrev igår på facebook, "Kasta in skräp på isen, It can only be in Stockholm, Jävla pack!"
Tycker synd om DIF-klacken, som dras ner av dessa händelser.
För det ÄR verkligen sveriges bästa klack, men eftersom det inte går en match utan att något liknande händer så tycker jag inte så längre.



Åter till matchen, 1-0 står sig läänge i matchen, med 1 minut kvar kvitterar DIF och förlängning väntar.
En spännande match so far, och när Jukka Voutilainen, HV71, avgör lättar en sten från magen.
Tycker inte att DIF-fansen är värda känslan av ett SM guld, sluta förstör ishockeyn med massa idiotgrejjer!

Nu leder HV med 2-1 i matcher och har två hemmamatcher på rad nu.
Blir tufft för DIF men allt kan ju hända i ishockey :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Schema för lördagen:

Vid 14-tiden kommer släkten på besök, kaffe, bulle o tårta :)

Vid 18-tiden kommer "la familia" på besök, kaffe, bulle, tårta och alkohol finnes :)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --


Nu blir det jobb igen!

Ha en underbar vårdag!

/J

<3 Nancy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0