Måndag igen ...

I lördags morse var jag uppe vid 8,30, för att 30 minuter senare knalla iväg på en timmas promenad med Tobbe, Annso och Annelie + hundar. Var rätt skönt att komma upp i tid och hinna med en promenad och lite annat smått o gott innan honan vaknade :) Annars var lördagen inte mycket för världen, TV-spel med Nancy, sen hockey och efter det blev det lite mer TV-spel. New Super Mario Bros går för fulla muggar där hemma, har snart fått alla mynt på alla banor, det har gått ganska snabbt måste jag säga :)

Söndagen blev det nästan ännu mindre gjort, eller ja, det beror på hur man ser det.
Elin var på besök, hon var med och spelade lite Wii med Nancy medans jag satt vid datorn och mös.
Pizza till lunch, kändes som det var länge sen man åt en pizza, så det var vi allt värda!

Nu är det måndag igen, yaay, 5 dagar kvar till helg, ytterligare någon dag till min födelsedag :)
Fyller ju år på söndag, så tänkte väll kanske ha lite folk hemma, om det är någon som vill komma?
Vet inte riktigt hur det ska bli, men jag tror det blir såhär.

14-tiden kommer "familjen"
18-tiden kommer "gänget"?

Ska fundera på saken, och försöka lösa detta på något vettigt sätt :P
Men tror att dessa tiden kan fungera rätt bra!

Nu måste jag kila iväg till fikabordet, verkar som det bjuds på fika idag!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0