Glad påsk..

Jahopp, ensam på kontoret idag, eller ja, ensam o ensam, sitter ensam i mitt arbetsteam i alla fall :)
Resterande 130-140 personer räknas inte. Hoppas att det går bra idag, inget strul, orkar inte med övertid idag.

Sen kan jag ju påpeka att JAG har SEMESTER och är tillbaka 12/4 :-D
Så jävla rättvist, så värd det är jag.
Kommer eventuellt bli en dag på Gustavsvik vad jag vet än så länge, annars har jag inte en aning om vad jag ska hitta på under ledigheten, förmodligen bara vara och vila upp mig så man orkar jobba fram till sommarsemestern.

Zlatan verkar ju vara i form igen, tack o lov ! 2-2 Arsenal - Barcelona igår, båda Barca-målan kom från Zlatan!
Alla bara hatar honom, själv tycker jag han är grym, roliga att kolla på och kan hitta på precis vad som helst med bollen :)

Ne nu måste jag sätta lite fart så jag hinner med allt som ska göras.. Gääsp!

GLAD PÅSK!

 

// Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0