15 april 2010

Tjoo

15 april, 10 dagar kvar tills årsdagen av mig själv :)
Så fick jag en ganska rolig nyhet på jobbet idag,
28/4 ska jag till Göteborg på en rundvandring i hamnen och på vårat kontor där nere.
Hoppas på både stekväder och en kul resa.

Ikväll börjar ju SM-finalerna i ishockey också, DIF - HV.
Hoppas av någon anledning att DIF vinner, då jag tycker minst dåligt om dem ;)

Inatt drog ju även Stanley Cup igång, och jag som håller på Ottawa Senators, som möter Pittsburgh Penguins är väll ganska nöjd efter första omgången, vinst till Sens med 5-4 över regerande mästarna!

Hoppas ni får en bra dag !

Älskar dig Nancy !

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Åke kom hemstapplande efter sitt nattskift i gruvan. Han ragglade in i sovrummet, där hans fru låg med täcket över huvudet. Åke sjönk ner i sängen, blev sugen och satte på frugan bakifrån. Plötsligt blev han hungrig och släpade sig ut i köket för en macka. Där stod hans fru och hade gjort iordning frukost.

- Redan här? Jag satte ju på dig inne i sovrummet alldeles nyss!
- Oh herregud! Skrek frugan. Det är ju min mamma! Hon kom över igår och lånade din sängplats i natt.
- Mamma! Skrek hon när hon rusade in i sovrummet, varför sa du ingenting när han började...
- Hörrudu, morrade modern, jag har inte pratat med den idioten på 20 år, så varför skulle jag göra det nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0