Tisdag = hockeydag!

Ikväll är det träning nummer tre i ordningen.
Måste säga att det är lite tungt att träna 22-23, man är ju inte hemma förrens sent på kvällen, sen ska man varva ner och somna på en gång för att orka upp dagen efter och ta sig till jobbet.

Får hoppas att man orkar lite mer än jag gjorde på förra passet :)
Är ju uttagning till premiärmatchen idag också, på fredag 19.30 har vi vår första träningsmatch.
Hoppas vi kan hålla oss ifrån 2-siffrigt ;)

Nu ska jag jobba lite!

Hade bra!

/J

Kommentarer
Postat av: Moster

Du får ju ligga i lite på träningen idag så du inte blir bänkad :-))

Så superkul att du börjat med hockeyn igen !!!

Vill bara berätta att mina kollegor hänger dreglande över min axel och undrar vad det är för snygging som jag känner ... He he !!!

2009-09-08 @ 10:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0