Svar till Moster (:

Visst är det skojj med hockeyn igen, men det lär ta ett tag innan man kommer in i det.
Måste kanske till och med ta tag i konditionsbiten, ut o löpa lite, men det är ju så förbannat tråkigt.
Tycker att jag borde klara mig med ett par ispass till så orkar man nog ett helt pass snart haha!


Vill bara berätta att mina kollegor hänger dreglande över min axel och undrar vad det är för snygging som jag känner ... He he !!!
Jaså där ser man, du får väll hälsa alla från mig då (:
Så får du säga åt dem att gå in och kolla på sidan lite då och då, för det händer ju att det dyker upp nån bild ibland :)

/J

Kommentarer
Postat av: Moster

Hmmm .. de kunde vara din MAMMA allihop ..... Men va fasiken värre saker har ju hänt... Ha ha !!

De har dessutom helt rätt - Du är verkligen skitsnygg !! Kan jag ta åt mej äran på nå´t sätt tror du? Kan du ha ärvt nå´t från mej? Antagligen inte ...

2009-09-08 @ 11:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0