Sista lördagen (?)

Förhoppningsvis är detta sista lördagen som jag arbetar på ett tag framöver :)
Sista jobbhelgen överhuvudtaget hoppas jag, om jag inte går in och jobbar övertid vill säga.

Gick och la mig kl 22 igår jävligt skönt faktiskt, inte för att jag somnade på en gång men
det var rätt skönt att bara ligga i soffan och jumma lite..

Efter jobbet idag ska jag hem, sätta på lite bra musik och ta några, kanske några fler öl, en grogg och bara må fint, ska förhoppningsvis på fest ikväll, kommer må såå bra på jobbet imorgon haha (:
Men det får det vara värt, sista helgen som sagt, det måste ju firas!

Just nu sitter jag och kollar på "klassikern" Hundtricket - The Movie, hahah så jävla skön film!
- Kom du med tuben eller?
- Jaa
- Men ta av dig byxorna då

Nej fan, nu ska jag kolla klart på filmen, luta mig tillbaka i stolen och vänta på att det händer något spännande!

Hej hopp!

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0