Helgen som varit...

Har inte orkat skriva så mycket nu i helgen, har haft fullt upp med diverse (:

Fredag
Vi hade TV-spelskväll hemma hos mig, ja Niclas och Jonas vann finalen med 4-2.
En hel del öl dracks det också förstås!



Lördag...
... var det flyttardag, hjälpte Oskar och Madde o flytta, den kvällen slutade med lite TV-spel och fotboll hemma hos mig Barca - Atletico Madrid.


Söndag
Hockeyresa till Karlskoga, kollade på Bofors - Leksand.
När vi åkte dit tyckte jag det var en kul grejj OM Leksand skulle förlora matchen så skulle jag bada i Våtsjön på vägen hem, när det är 1 minut kvar av sista perioden så leder Bofors med 3-2 och har powerplay, men Leksand lyckas kvittera med 6 sekunder kvar :) Tackar vi förstås för, för när vi åkte hem regnade det och var kallt :)
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0