Helg!!

Fredagkväll, jag sitter på jobbet, inte mycket att göra idag heller faktiskt, sitter och kollar på film just nu.
Angels and Demons, har sett den för ett tag sen, men tänkte att jag skulle se den igen :)

I skrivande stund så spelar hockeylaget match borta mot Nora, och vi (ÖDIK) ligger under med 3-2.
Hoppas att dem vänder det, hade jag varit med hade det stått 3-2 till oss istället =)

Har väldigt mycket som snurrar i skallen idag, eller ja, de senaste dagarna till och med.
Men det är inget jag tänker gå in på här ;)

Inatt efter jobbet tänkte jag åka hem, klippa en film till och sen sova lite. SKa upp och jobba imorgon igen.

Äsch vafan, jag skriver ju inget vettigt, bara fortsätter knappa...

Önskar er en trevlig helg!

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0