Fredagsmys?

"Nu är det dags för fredagsmys.. "
Men vem fan ska man fredagsmysa med?
Får väll se till att burra ner mig i soffan med TV-dosan så får vi ta en helkväll tillsammans (:

Förhoppningsvis dyker det upp lite förslag under dagen, men det visar sig.
Får fortsätta kolla på Jackass, kollade på halva disc ett igår, så har 6,5 skiva kvar att kolla på.
Det är ju iofs fotboll idag, så det blir säkert att jag tittar på det, lite till o från i alla fall.

Annars i helgen vet jag inte riktigt vad som händer, har tänkt en lugn o skön helg i alla fall.
Efter förra helgen så mådde jag mindre bra, så varför inte må bra en hel helg för en gångs skull hehe!

Om ni har något förslag så hör gärna av er (:

Trevlig helg!

/J

Kommentarer
Postat av: Moster

Fredagsmys i Vaxholm?

2009-09-04 @ 13:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0